Your basket is currently empty
Support/kundeservice - Alle hverdager
Copyright
Alt innhold på denne nettsiden, som logoer, tekst, bilder, lydklipp, grafikk, og annet tilhører Dekorina as eller våre leverandører og er beskyttet av norske og internasjonale lover om opphavsrett. Enkelte av de produktene som selges på våre nettsider er beskyttet av internasjonale patenter.
Alle priser vises i Norske kroner. I handlekurven ser du totalprisen inkludert alle avgifter.
Vi prøver alltid å lytte til ønsker og se hva vi kan gjøre med hvert enkelt tilfelle. Kontakt oss på post@dekorina.no
Bestillinger Utenfor Norge?
Pr i dag sender vi ikke varer utenfor Norge.
Skadede varer og reklamasjonsrett
Når du mottar din ordre, er det viktig å sjekke varene for skader eller feil. Skulle varen være skadet eller ødelagt, kan du kontakte oss på post@dekorina.no for videre instruksjoner. For at vi skal kunne reklamere skaden mot Posten må vi anmelde transportskaden til dem innen 1-3 dager. Vi er derfor takknemlige for at du melder fra om skaden så raskt som mulig innenfor denne tiden. Dette gjelder både synlige og usynlige transportskader, så det er viktig at du pakker opp og kontrollerer at produktet er feilfritt med en gang du mottar varen. Tenk på at du alltid bør spare emballasjen for at reklamasjonen skal kunne håndteres riktig. Send oss bilder av det skadede produktet og eventuelle skader på emballasjen til post@dekorina.no Du har to års reklamasjonsrett i henhold til norsk lov.
Jeg har sendt noen varer i retur, har dere mottatt den?Det er lov å angre seg! Hvis du har lyst til å returnere varer er det viktig du leser gjennom dette:
Du kan benytte deg av angreretten dersom du returnerer pakken innen 14 dager fra du mottok den. Angreretten forutsetter at varen kan leveres tilbake i samme stand som når du mottok den.Returkostnadene betaler du selv. vi håndterer tilbakebetalingen når vi har mottatt din retur.
MERK at de fleste av Dekorinas produkter produseres og leveres
personalisert på spesifikk bestilling og spesifikasjoner fra den enkelte kunde
og omfattes således ikke av den normale angreretten (ref Angrerettslovens §22
pkt e). Hvis du har behov for ytterligere informasjon om våre produkter før du
bestiller ta kontakt med oss på post@dekorina.no
Personvern, sikkerhet og personopplysninger
Med kundens registrering og bestilling godkjenner kunden at Dekorina as lagrer og bruker kundens informasjon for å fullføre sine engasjement mot kunden. Overføringen av personinformasjon skjer kryptert via SSL. Dekorina as lagrer en viss kommunikasjon som vi har med kunden via melding eller e-post, for å kunne oppfylle den service som kunden forventer. Dekorina as vil aldri utlevere kundens personopplysninger til tredjepart. Jfr. Personvernloven har kunden rett til å få den informasjonen som selskapet har registrert. Om informasjonen er feil, ufullstendig eller irrelevant kan kunden begjære at informasjonen skal rettes eller fjernes. Ta gjerne kontakt på post@dekorina.no så hjelper vi deg.
Klager
Ved klage, vennligst kontakt oss på post@dekorina.no
Tvister og lover
Norsk lov skal gjelde for alle kjøp gjort
under disse vilkårene. Tvister om kjøp under disse vilkår skal utelukkende
behandles av en Norsk domstol