Vilkår og betingelser

Support/kundeservice - Alle hverdager


Copyright

Alt innhold på denne nettsiden, som logoer, tekst, bilder, lydklipp, grafikk, og annet tilhører Dekorina as eller våre leverandører og er beskyttet av norske og internasjonale lover om opphavsrett. Enkelte av de produktene som selges på våre nettsider er beskyttet av internasjonale patenter.


Hvordan bestille
Legg inn varen i nettbutikken og følg anvisning for betaling, Send deretter gjestelisten på mail post@dekorina.no
Ta gjerne kontakt med oss på mail for bestilling også post@dekorina.no
Fra ordren er bestilt og betalt vil det gå ca. 1-2 uker til varen er produsert ferdig.

Priser

Alle priser vises i Norske kroner. I handlekurven ser du totalprisen inkludert alle avgifter.


Hva koster frakten

Vi sender med posten og post Nord, frakt fra kr 29
Ved kjøp over kr 900 er det gratis frakt
Kan også hente på vårt lager.

Når kommer pakken min?
Dette avhenger av hvilken dag du har bestilt på og om det er noen helligdager i mellom. Pakken vil bli sendt fra oss så fort vi har fått produsert varen. Alle våre varer sendes med Posten. Normalt er Postens leveringstid 1-5 virkedager avhengig av hvor i landet du bor.
 
Hvordan vet jeg at min bestilling er godkjent og registrert?
Du vil motta en ordrebekreftelse etter endt bestilling og betaling. Kontakt gjerne vårt kundeservice på post@dekorina.no hvis du er usikker.
 

Hvilken betalings alternativ bør jeg bruke?
Hos oss kan du betale med kort i nettbutikken
eller med vipps men da må det tas kontakt med oss på mail post@dekorina.no så ordner vi en ordre.
Faktura (gjelder bedriftskunder), sender faktura direkte til din epostadresse når varene blir bestilt.
 
Hva gjør jeg hvis jeg har mistet min faktura?
Ta kontakt og forklar hva det gjelder. så sender vi deg ny faktura.
     
Jeg ønsker et produkt, kan dere skaffe det?

Vi prøver alltid å lytte til ønsker og se hva vi kan gjøre med hvert enkelt tilfelle. Kontakt oss på post@dekorina.no

Bestillinger Utenfor Norge?
Pr i dag sender vi ikke varer utenfor Norge.  


Har dere en butikk og hvor jeg kan jeg hente varer for å unngå porto/ frakt?

Vi har ikke fysisk butikk, men du kan ta kontakt så kan vi avtale henting av varene på vårt lager.
 
Hvor er min bestilling?
Har du ikke mottatt pakken din innen 5 dager etter at den er sendt fra oss kan du sjekke det sporings nummeret du som står registrert på din din leverings bekreftelse, eller du kan ta kontakt med post@dekorina.no
 
Hvor lenge blir pakken min liggende på Posten?
Pakken blir liggende hos Posten i maks 7 dager. Hvis du ikke henter den ut i dette tidsrommet blir pakken automatisk returnert til oss. Dekorina as vil belaste kunde med en avgift på 350 kr for uavhentede pakker. Avgiften dekker frakt/returfrakt og håndtering.
 
Jeg har ikke mottatt noen hentelapp eller SMS fra Posten. Hva gjør jeg?
Har det gått 5 dager eller mer fra vi sendte din pakke, ta kontakt med ditt lokale postkontor slik at de kan sjekke om den ligger der. Posten sender ut en SMS/e-post når pakken er fremme. Du har også mottatt ett sporings nummeret som står registrert på din leverings bekreftelse

Skadede varer og reklamasjonsrett

Når du mottar din ordre, er det viktig å sjekke varene for skader eller feil. Skulle varen være skadet eller ødelagt, kan du kontakte oss på post@dekorina.no for videre instruksjoner. For at vi skal kunne reklamere skaden mot Posten må vi anmelde transportskaden til dem innen 1-3 dager. Vi er derfor takknemlige for at du melder fra om skaden så raskt som mulig innenfor denne tiden. Dette gjelder både synlige og usynlige transportskader, så det er viktig at du pakker opp og kontrollerer at produktet er feilfritt med en gang du mottar varen. Tenk på at du alltid bør spare emballasjen for at reklamasjonen skal kunne håndteres riktig. Send oss bilder av det skadede produktet og eventuelle skader på emballasjen til post@dekorina.no Du har to års reklamasjonsrett i henhold til norsk lov.

Jeg har sendt noen varer i retur, har dere mottatt den?
Du vil motta en e-post når vi har behandlet din retur. Normalt gjør vi dette samme dag som vi mottar returen fra deg.

Å la være å hente ut pakken hos Posten slik at den sendes tilbake til oss er ikke det samme som å benytte seg av angreretten, man vil da bli belastet med ett gebyr på kr 350,- når vi mottar returen.

Vi henter ikke ut pakker som sendes i oppkrav.

Pakken sendes til:

Dekorina as

Kvitlyngvegen 14
4053 RÆGE

Angrerett

Det er lov å angre seg! Hvis du har lyst til å returnere varer er det viktig du leser gjennom dette:
Du kan benytte deg av angreretten dersom du returnerer pakken innen 14 dager fra du mottok den. Angreretten forutsetter at varen kan leveres tilbake i samme stand som når du mottok den.Returkostnadene betaler du selv. vi håndterer tilbakebetalingen når vi har mottatt din retur. MERK at de fleste av Dekorinas produkter produseres og leveres personalisert på spesifikk bestilling og spesifikasjoner fra den enkelte kunde og omfattes således ikke av den normale angreretten (ref Angrerettslovens §22 pkt e). Hvis du har behov for ytterligere informasjon om våre produkter før du bestiller ta kontakt med oss på post@dekorina.no


Personvern, sikkerhet og personopplysninger

Med kundens registrering og bestilling godkjenner kunden at Dekorina as lagrer og bruker kundens informasjon for å fullføre sine engasjement mot kunden. Overføringen av personinformasjon skjer kryptert via SSL. Dekorina as lagrer en viss kommunikasjon som vi har med kunden via melding eller e-post, for å kunne oppfylle den service som kunden forventer. Dekorina as vil aldri utlevere kundens personopplysninger til tredjepart. Jfr. Personvernloven har kunden rett til å få den informasjonen som selskapet har registrert. Om informasjonen er feil, ufullstendig eller irrelevant kan kunden begjære at informasjonen skal rettes eller fjernes. Ta gjerne kontakt på post@dekorina.no så hjelper vi deg.

Klager

Ved klage, vennligst kontakt oss på post@dekorina.no

 

Tvister og lover

Norsk lov skal gjelde for alle kjøp gjort under disse vilkårene. Tvister om kjøp under disse vilkår skal utelukkende behandles av en Norsk domstol

G-D2S5NFRM9C